2008/09/11

手信編

給屋企班大帝....
給一群蝗虫的...

給自己的笠雜野,好多好精美的家品,忍唔住手唔買,如果唔係驚個gib神無位,可以再買多D....
18cm 熊貓煎pan,唔知捨唔捨得用呢....
給阿媽ge...
給自己的貓書,歡迎借閱.... 這位岩合光昭成為我學習ge對象....
仲有一堆包到我都唔知係乜ge手信....
給自己的一堆聖物,今次意外地收多兩位門徒,kakaka,毒品害人不淺....
啱啱開季,睇得上眼ge衫都貴到嘔,只係買左呢件,加埋無印兩件(無影相),和兩對legging...
登登登登....鼓聲起...奏樂..... 千呼萬喚,個個都想知我買左張咩枱,哈哈,就係呢張butterfly小型餐枱,好矮,啱我一個人開飯時用ge....

兩件貨品已平安送到佢ge主人手上....

3 comments:

Ray said...

敗家力士德 -------- 勁!!!

菲菲 said...

咦...包昆布同龍貓杯墊我唔係同你兩份咩?睇相先記得添....唔怪得之我發覺阿媽無手信啦.:p
咁我地同你分手後,你買左乜呀?行足一日有乜收鑊?無買衫咩?

Carrie said...

你實在徙左Business Class overweight既quota ... 貢少既野 ...
張枱巧靚丫, 但典解你會覺得亞肥中意張枱多過爬架?
我好似都買左果對VW Leggings ...