2008/09/11

後記

在北海道渡過的十二日裏,驚險刺激兼而有之,三位唔怕死又捱得咸苦的敗家精成員,朝朝早起身趕車,有時為了趕行程,連lunch都唔食,每個景點也是逗留很短的時間,雖然好像有點走馬看花的感覺,不過我們想吃的也能吃到,想住的也能住到,想去的地方也能去到,因此小奴對於這次旅程非常滿意,其實這次旅程可以當作探路和搜集資料,下次便可以更準確地編排行程。

回家看到四隻鴨肥左又精神,非常開心,雖然XX把肥檬的menu攪錯左,不過算啦,少少痾好閒姐,放完假,最難頂的就是回到現實,好想念北海道的三文魚子、妖膳、海膽、長腳蟹。。。。。好想再去!!

4 comments:

Fairy said...

公喜公喜, 我會好好print出呢份筆記當做記錄呢. 最近我無聊時就會諗下次再去既行程應該點安排, 邊d地方會再去咁....

Ah duck said...

其實我都係,好想再去,因為有D地方我地仲未去到,或者留得太少時間,可能因為咁我地先會咁想去多次

菲菲 said...

已經好想好想好想再去了!
我仲有幾日未寫,可以繼續懷緬這段快樂時光.......

Ray said...

GO GO GO GO GO GO Next Year GO